kandylover

Direktlänk till inlägg 25 september 2013

amen, hallååå.

Av Nora. Rosenius. - 25 september 2013 16:35

hejsan mina små läsare.

är det kul att läsa in blogg, antar inte det elr ..

om du läser den för 2:a ggn kanske den är like kul.

hehhehheeh, nej det kan den inte va'. aja,

kunde inte va' med hanna idag, hon var sjuk, men hon kmr imorgon, hon har lovat.

så då ska vi leka med hennes små råttor.

det kmr blir så kul. :)

är hungrig, det blev äcklig mat i skolan .. och rätt så äcklig mat hemma med.

förlåt mamma! men det var inte speciellt gott, typ fisk & blomkål mos.

elr nåt sånt, har ätit godare.

japp, ska ta bilder på råttrona imorgon, och kanske några sår jag får av de, för de

rivs som in i ..

happ, hejdå mina små läsare. :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora. Rosenius. - 7 juni 2017 22:22

hej allli hopa Trogna följare! Förlåt att jag inte uppdaterat er på länge (kanske lite mer än länge :3 ) hihih ajaa iaf så är jag tillbaka ,bilder kommer det kommer en massa bilder på mina råttor och min sista resa in till stan!! Kram *kramar* (föres...

Av Nora. Rosenius. - 17 oktober 2013 15:03

jag har inte bloggat på typ hela veckan för att jag har haft prov. 3st, denna vecan och förra. så det blev lite jobbigt. men nu vet ni, och jag ska försöka blogga mer nu, tills nästa prov. hejdå da, sålänge. ...

Av Nora. Rosenius. - 30 september 2013 17:47

glömde säga att :jag lovar att min blogg kommer få en mycket, mycket meycket snyggare  design, måste bara få veta huuuuur! somsagt, skiv på kommentar, snälla.   ...

Av Nora. Rosenius. - 30 september 2013 17:42


nu är det så här, jag har inte bloggat igår elr i förgår för att jag försökte flytta bloggen till blogg.se det gick bra först, men sen när jag ville göra egen design så gick det inte. jag försökte och jag googlade och allt, det stod t.om på sid...

Av Nora. Rosenius. - 28 september 2013 21:36

juste, har bara fixat till presentationen lite, not a big deal. men jag har ju inget annat att blogga om mina små älsklingar. men gud, kom på värsta grejen ju, mamma sa att när vi flyttar så ska vi ju ha flera katter. iaf en hund & hönor, så ja...

Presentation


jag heter Nora, och är född 2000. & jag bor i kalrskrona, jag har också diabetes, när jag inte bloggar är jag med hannas råttor eller ger mej insulin. :) hoppas ni älskar min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards